Ma újra a Lakihegy Rádióban jártam, ahol Petykó Ágival a BTMN-ről beszéltem. A téma sokszínűsége miatt, a teljesség igénye nélkül tudtunk szót ejteni.
Elolvasom “Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (Lakihegy Rádió)”
Ma újra a Lakihegy Rádióban jártam, ahol Petykó Ágival a BTMN-ről beszéltem. A téma sokszínűsége miatt, a teljesség igénye nélkül tudtunk szót ejteni.
Elolvasom “Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézség (Lakihegy Rádió)”
1994-ben az UNESCO október 5-ét kiáltotta ki a Pedagógusok Világnapjának, emléket állítva annak az 1966. évi különleges kormányközi konferenciának, ami nagy lépést jelentett a tanárok számára státuszuk meghatározása szempontjából. Minden korosztállyal foglalkozó kollégámnak küldöm ezt az üzenetet, fogadjátok szeretettel!
Ma a diszlexiáról beszélgettem Petró Karesszel.
Meixner Ildikó szerint: „ A diszlexia viszonyfogalom: a gyermek, a vele szemben jogosan támasztott igények ellenére lényegesen elmarad az olvasás – írás megtanulásában. – Ez, azt is jelenti, hogy neki sokkalta több időre és gyakorlási anyagra van szüksége, mint egy átlagosan olvasó gyereknek.” A legideálisabb az, ha a diszlexia-veszélyeztetettséget az olvasástanítást megelőzően megállapítjuk és a gyermeket diszlexia-prevencióban részesítjük.
A tüzetes meg a többiek című műsorban Petró Károllyal a gyermekek önbizalmáról, önbecsüléséről és a tanévkezdésről beszélgettünk.
Elolvasom “Önbizalom, önbecsülés – iskolakezdés (Lakihegy Rádió)”